من یه پسمونده شدم

از همه جا رونده شدم

توی مرداب خیانت

دیدی چه افسرده شدم؟

دل به دلم کسی نداد

سهم دلو کسی نداد

زندونی چشات شدم

هیچکی جوابمو نداد

واسه به دست اوردنت

به آب و آتیش میزنم

نارو زدی از ته دل

گفتی بسوز تو دام عشق

نگفته هام خیلی زیاده

هیچکی نگفت تفلی گناهه

عاشق شدن مثل سرابه

تا بفهمی عمرت تباهه

تموم لحظه های من

به خاطرت حدر شدن

کشتی منو ای گلکم

برو و بر نگرد پیشم

حالا که اسمت تو میاد

خیلی گریم میگیره

همیشه از خدا میخوام

پیشم بمونی یه دفعه


نگفته هام خیلی زیاده

هیچکی نگفت تفلی گناهه



نظرات 1 + ارسال نظر
ankabut پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ق.ظ http://afs0os.blogfa.com/

ای ول داری داش شهاب

بسیار زیبا بود

هر چی باشه به گرد پای شما هم نمیرسیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد